Ifall intresseklubben antecknar..

kan jag berätta att jag haft en sjukt kul vecka! Mycket jobb, mycket öl och trevligt häng. Danne som är kock lagade supergod mat till oss i söndags, najs! I lördags var jag, Billy, Mattias, Helene, Stian och Chris från jobbet på Mogwai-spelning på Rockefeller, tätt följt av Love Boat som spelade på Revolver. Skön kontrast att mysa på Mogwai (instrumental postrock) och sedan dansa arslet av sig på Revolver. Billy och jag lyckades: 1.starta någon form av ofrivillig moshpit på Love Boat genom att dra igång dans när vi kom dit 2. gå bakom scenen och tjata på bandet att spela "een lååt till, "can you play another song? I´ll give you a beer". Billy hade även stått för merchförsäljningen sedan, riktigt tankad kväll! I fredags var jag och Helene på Firebyrds-spelning tilsammans med halva Carlings eftersom det är regionchef Helles band, riktigt bra! Och riktigt bra helg! 


Mogwai.


Kommentarer
Postat av: anna

supertack för svaren! :>

en sista fråga: hur var du klädd? vågar man hålla kvar på sin rockiga stil (kan tänka mig att det är positivt) eller bör man klä sig mer propert? haha.

2011-04-06 @ 22:31:14
Postat av: Lina

Hahah. Man kan vara klädd hur man vill Anna. Önskar dig massa lycka till med jobbet :)

2011-04-10 @ 22:22:53
URL: http://thestoriesofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0