Underbar heelg!

Mamma och Thomas hälsade på i helgen! Jag vet att jag är sämst på att blogga just nu men jag ska köpa en ny kamera i Sverige om tio dagar sedan sätter jag igång igen! Den här helgen har varit helt fantastisk, våren har fan kommit till Oslo nu. Idag gick vi runt i t-shirt i solen, kul att Oslo börjar vakna till liv 4 real. Saknar er där hemma, önskar jag kunde sätta mig på valfri bänk och dricka öl med var och en av er! I fredags och lördags var vi hemma hos Sarah och Petter och åt mat och koste oss med mamma och Thomas! På lördagsnatten blev det cowboyfest i stan, och Danne och jag fastnade i livsfunderingar och vin till klockan 08. Har varit lagom seg idag då jag gick upp klockan 11 igen för att ta vara på våriga söndagen. Vi var på Ryes och drack milkshake och promenerade runt i stan! Sedan gick vi hem till Sarah och Petter och åt tacos, naajs! Nu är jag sjukt trött och ska snart sova, jobb imorgon tidigt! :) HAADEE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0