Juli!

En helt underbar vecka går mot sitt slut. Idag ösregnar det och är kallt ute, jag tycker det är sjukt skönt och passar bra på en söndag!



Kvalitetshäng med sis på Ryes i måndags! Favvostället och favvotjejen! Sedan drog vi förbi Qadis en sväng, såklart. Vi svepte några öl och träffade känt och okänt folk. Har man en kvarterskrog skall den ju användas. Jämt.




På tisdagskvällen kom Jessica på besök och vi hade en sjukt rolig kväll! Vi var på Revolver och shottade, Stratos och myste på takterassen med utsikt över Oslo by night och Mono och minglade till bra musik in på morgonkvisten. Det togs en massa kort, dessvärre inte med min kamera! Jessica stannade hela veckan till lördagen, då hon tog med Fritte hem till Kalmar som har semester i två veckor! Det har varit en sjukt bra vecka! Min kamera låg och sov efter tisdagen, tills igår kväll, lördag hos Lisa!

Helene - my sistah in crime!


Lisa och Camilla! Vin, musik, tjejsnack. Sen drog vi till Qadis och dansade! Idag har jag varit hemma hos Lisa, legat i fosterställning under täcke med choklad och suktat efter Johnny Depp i Cry Baby!

GAH!!! Enda gången jag var ute idag var när jag gick lilla biten hem från Lisa i ösregn och lyssnade på Elliott Smith!
Söndag -hell yeah!

Annars i veckan har jag.. varit på Café Sör med Kajsa, varit ute i fina vädret och tränat med Maja, varit på Rebecca och Fiona och dansat asset av mig på BLÅ och jobbat! Bra vecka, ser fram emot nästa!


Nu blir det soffhäng med Kollektivet Päls! Hoppas ni har haft en bra vecka! Tjiho!

Kommentarer
Postat av: Moooominmamman

Äääänteligen! Längtar efter er - Pälskollektivet! Pusspusspuss!

2011-07-17 @ 21:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0