Vecko-update!

Hej alla trevliga ungar! Nu ska jag berätta lite om vad jag gjort senaste veckan!




Har varit ute och svirat med sötnosen  Lisa! Vi har varit på spelning, ölat och haft trevligt!

Hade inget att göra i måndags. Gick randomt och klippte av mig håret!








I onsdags var jag ute och dyngade ner mig med kollegorna Anders, Helene, Stian och Maria! Alltid trevligt att rulla runt i gräset utanför Ryes efter några shots!




I torsdags träffade jag kollegorna Andreas och Carro över öl och shuffleboardspelning på Qadis! Jag skulle inte skrytit över att jag var "så jävla bra på shuffleboard" för när det skulle bevisas kom jag brutalt på en sistaplats!







Drog med sis på Dinosaur Jr + The Megaphonic Thrift på Rockefeller igår! Sjukt najs, bara typ 200 biljetter sålda. (huh?) Men det var ju såklart ännu bättre! ;) Förutom det har jag ölat med nya kollegan Marte, ölat med grannen Emelie, och jobbat! Superfin vecka har jag haft! Nu planerar jag hemfärd första veckan i augusti, hoppas jag får ledigt för jag saknar er där hemma! Som avslutning slänger jag in en bra låt, HAADEE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0