I´m BACK!

OOH vad ni måste ha saknat mig!! (eeh). Nu har jag semester i Kalmar och har haft fullt upp från första stund! Vi har firat halvsyrran Idas student med fylla og fezt, firat mammans 50-årsdag med fylla og fezt och utöver det har Pierre varit och hälsat på mig, jag har träffat mina homegirls, umgåtts med fmailjen. Varit på Öland, grillat, solat, chillat och druckit öl! Precis som en semester ska vara! Liten bildkavalkad:



















Najs! Älskar semester mer än allt anna tjust nu, well. Three more days to go, imorgon blir det museum med mamma på dagen och sedan ska jag ut i natten med mina hjärtan! SEE YA!


Kommentarer
Postat av: Moooominmamman

Men ÄNTLIGEN!! Ditt största fan och följare av din blogg är såklart här och hoppas på nya inlägg!

Tack snälla söta för allt! Cirkussällskapet - ni är bäst! Älskar er! Pusspusspuss

2011-06-23 @ 22:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0