En sjuhelvetes resumé!

Som ni vet är jag ju världens sämsta bloggare, så ni får nöja er med sammanfattningar som jag styr med när jag är bakis! Jag kan börja berätta att Fritte tha G var här och hälsade på förra helgen! Vi var ute och turistade i Oslo, något vi aldrig hunnit med när Frida bodde här! Höstigt och fint väder var det också! 








Vi upptäckte naturen och varandra, som för första gången! Vi hittade hemliga gångar, åt exotisk mat (burger king) och gjorde tom. en videoblogg när vi klev runt i vigelandsparken och pratade på om all möjlig fakta. Nöjda tjejer! Den råkade jag dock spela in i slow motion och vet inte hur man ändrar så den får vi klara oss utan! Plötsligt fick vi ett brådskande besked att vi hade vattenläcka och fick skynda oss hem för att torka vatten i några timmar..



Varmt som en bastu, tre timmar senare: Mindre nöjda. Fuck it tänkte vi och drog hem till grannarna och festade istället för att sura!








¨

Världens sötaste Fritt! <3 En mycket trevlig kväll blev det och jag minns suddiga bilder av dans och shots & en långhårig norrman. På söndagen var vi ute och utflyktade lite! Botaniska -here we came!




Underbar söndag!
Senare på kvällen spelade vi alfapet i pälskollektivet, alla iförd varsin spelhatt! Good times! :)
Okej, det var förra helgen. På måndagskvällen var jag hemma hos Helene och lagade mat, drack vin och pratade om allt möjligt på hennes balkong i några timmar. Sjukt värt!

Helene och jag har mycket gemensamt & jag är sjukt glad över att ha henne som vän. Tack Osloflytten för det! I veckan har jag jobbat!



All kärlek till familjen på Carlings! Annat jag gjorde i veckan:



Ute och ölar och vandrar i natten med Kim! Vi firade Maja sedan på torsdagen med dunder und brak:




Första dagen hade vi middag hemma, paket, tårta och vin! På fredagen gick vi ut och åt middag på Folkflest för att fira lite mer ordentligt! Fantastiskt gott och fantastisk kväll!









Vi åt typ konstant mellan 20-01. Det var så sjukt bra mat och supergoda drinkar!
 

Sedan gick vi till our favourite place -REVOLVER! Drog av en dans med Charlie och Stina! Trevligt!
Igår hade vi fezt! Sedan gick vi till Cafe Sör och träffade hippt folk. Bra kväll!!









Sådärja! Världsrekord i långt inlägg men det är väl fan bara trevligt det? Jag kan berätta att Billy har lämnat oss i kollektivet Päls för att flytta till Stockholm och jobba på Louis Vuitton! Vi saknar dej redan Billy men vi ses ju snart!! <3 Nu hoppas jag att ni, mina kära läsare får en fin söndagskväll! Och sedan undrar jag, varför får jag aldrig några fanbrev från er läsare? Kissie får ju det typ hela tiden! Bättring!! Hahah! PEEEZ OUT!

Kommentarer
Postat av: moooooooominmamman

Lilla puppan!! Får du inga fanbrev? Jag skriver ju nästan på varenda inlägg, haha! Men VAR ÄR DIN NYA FRISYR??? VI VÄNTAR!!

Under tiden kan vi kommentera senaste inlägget. Vad mysigt ni har haft det...längtar efter er. Pusspusspuss från Moooooomin och Don C

2011-10-25 @ 19:24:59
Postat av: fridaP

ÅÅÅÅÅHHHHH, VAD FINA NI ÄÄÄÄÄÄR. SAKNAR ER! <3

2011-10-30 @ 20:41:40
URL: http://sprutorgasm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0