OMG!

Fan vad dagarna flyger iväg! Jag hinner knappt med mitt eget liv, så fort går det! Har såklart hänt massor sedan sist! Varit i Kalmar och firat konstnatten med stjärnor i ögonen, vin och marknadsgodis. Varit ute hos pappa och Anita och gosat med djur och ätit middag, festat med gamla gänget och slagit runt på Larmtorget. Supit bort bankomatkortet.

Highlights forrige uka:

1. Daniel Norgrenspelning på Rockefeller där jobbet hade egen Carlings-lounge med obegränsat med öl! Jag tog mig en prat med Daniel efter spelningen, riktigt skön kille! För er som missat:



2. Renovering av butik.
Vi håller på att renovera vår butik! Den kommer bli störst i hela världen och Carlings Flagshipstore no.1! Är inte det något att se fram emot så säg?

3. Måndagsöl (någon som är förvånad?).
Nu när hösten är här behöver kroppen vetenskapligt bevisat mer öl för att överleva kylan och bygga upp ett rejält immunförsvar! Förra måndagen var vi ute med jobbet och tackade av Anders på grannbutiken som skulle flytta till Sverige med en rejäl karatefylla. Igår var jag ute och svirade runt med Kim, kom till puben som förkyld. -Gick därifrån frisk! Dvs: öl= bra.

Idag kom jag hem sent från jobbet, och fick för mig att vika hela garderoben! Jag kanske har någon form av köpberoende. Räknade till 22 jeans och 17 jeansshorts däri! Och då är de i tvättkorgen uteslutna. Fifan. Jag vill inte räkna mina bandt-shirts. Det skulle ta hela natten. ;)


Ni vet att jag gillar tummen-upp! Gör säkert tummen upp tio gånger om dagen, till alla möjliga! Kända som okända, alla jag gillar ger jag helt enkelt den gamla hederliga tummen-upp till. Är det normalt?

Kommentarer
Postat av: fridaP

MEN ÅH, JAG GER OCKSÅ DEN DÄR FÖRBANNADE TUMMEN. HELE TIN. det kan inte vara normalt. vad ska vi göra? bullen, kom tillbaka! ps. kolla in sprutorgasm, wawoooooo.

2011-10-13 @ 12:25:16
URL: http://sprutorgasm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0