Eg koser meg..

Efter jobbet slängde Maja och jag oss i soffan. Maja bakade typ den godaste chokladkakan jag ätit! Bara massa mörk choklad i den jäkeln, typ. Vi kollade film, åt och drack ett litet glas vin!

Söta syster som bakar och lagar mat och fixar varje dag! Idag skickade hon med mig matpaket till jobbet! Macka och jordgubbsyoghurt med müsli och banan. Ja, där satt jag och åt min inplastade macka och kände mig som en femåring. Men TUSEN TACK MAJA!!!!

Chokladkaka med grädde och jordgubbar. Yumm-EYY!!
Ja, imorgon är det fredag! Jag har tänkt att vara hemma och umgås med familjen, på lördag ska jag ut på pubrunda med kollegorna Sanna och Maren. Hur det går får ni se om ni följer med i världensbästablogg!!
Pyss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0