Six weeks??

Okej, nästan sex veckor har gått sedan jag bloggade sist! Det har hänt mycket, jag kan börja med att berätta att Fritte tha G har flyttat till Stockholm för att plugga turism och lämnat kollektivet päls i sorg och saknad!
Fritte jag saknar våra nattliga samtal om allt mellan himmel och jord! F: "Lina.. när lärde man sig egentligen att leka tre?" När Fritten flyttade bytte vi rum, så här bor jag nu:




Älskar mitt rum!
Förra veckan var Mattin och hälsade på! Vi gjorde vad vi gör bäst, dricker öl och går på spelning!
 





Shonen Knife på MONO. Just det, jag är numera ett redhead. Tröttnade på det svarta!

Thiii!!








Kommentarer
Postat av: Moooominmamman

Puppiiiiiiii! Vad roligt att du har kommit tillbaka i etern! Rödhåriga och blonda barn - väcker många färgningsminnen till livs. Och Billy - snygg med skägg! Många kramar till er alla! Pusspusspuss

2011-09-13 @ 22:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0