Politikern.

Först och främst vill jag bekräfta alla rykten som jag hört går runt i Sverige. JA! Jag har varit med på norsk tv och är numera ganska känd i Norge. De flesta kallar ju mig typ "polikitern" eller "snygga svenska politik-experten" här. Jag har i skrivande stund vant mig vid avundsjuka blickar på stan, och tycker fortfarande att det är ganska roligt med allt autografskrivande! För er där hemma som inte än sett klippet som fick norska killar att gå i taket har ni det här:
http://www.nrk.no/nett-tv/indeks/276024/ <-------------


Idag kom jag förresten på att jag ska klippa mig kort! (wtf do you care?) Jag har nämligen någon form av frisyr i huvudet som kanske blir bra! Jag har ju fan haft alla slags hårfärger och frisyrer förutom kort hår! Jaja. Det var väl det jag ville säga för ikväll. Nu blire te & sockerkaka och Bonde söker fru. Typ mitt favvoprogram just nu. HAADEE!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0