Short hair!

Jaha, impulsiv som man är så är det nu gjort, jag är nu korthårig! Kom precis hem från frisören med stort F. Frisören som har räddat mitt hår ifrån döden två gånger och som nu mer är den enda som får röra mitt hår. Posade lite med Majas webcam nyss. Bevis:


Yeah BABY! Det känns skönt och friskt! Typ första gången någonsin som mitt hår känns friskt.. nästan lite obehagligt utan ofrivilliga dreads i nacken! Well,well. På torsdag åker jag och Maja till Kalmar för bastubad, konstnatt och ölhäveri! Fan vad jag lengtar! Ses snart! PYSS!

Kommentarer
Postat av: Moooominmamman

Men gulle!!!! Guuud vad fin du är! Nu har jag ju sett dom rätta bilderna - jag trodde det var söndagens mössbild som var senast! Vad roligt att ni kommer snart - vi längtar efter er! Pusspusspus

2011-09-27 @ 17:33:54
Postat av: Petra (Moooominmammans kompis)

Men Lina vad superfin du är i det korta och ljusa håret - jag blir själv supersugen på att klippa mig när jag ser hur fint det är.

Jätte jätte fin är du!



Kramelikram och hälsa Maja :)

2011-10-03 @ 20:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0