Part-HEY!

Idag har jag och Maja varit ute och strosat i OsLove, det bästa med söndagar! Som ni kanske redan vet har jag ju klippt mig! Är nu lite ljusare och ganska korthårig! Inte som på bilden dock, hade bad hair day & gömde allt i mössa. Ser ut som en liten pojk. Heheh. he. :O


Det har varit Oslo Maraton den här helgen så stan var full av folk! Helt insane många som sprang, över 16 000! Maja och jag stod och tittade på alla löpare så länge att vi fick träningsvärk och jag fick ett akut behov av Burger King!



Discomusik, folk som skriker "HEJAHEJA" och viftar med noska flaggor i hela stan. Nice! Sedan har vi kollat film och lagat god mat! Billy har ju inte varit hemma i helgen så det var FF här hemma! Det skulle firas med tjejfest så igår var Kajsa, Amanda och Agnes här och ölade en aning!





En aning var kanske ett milt sätt att uttrycka det förresten. Det var en mycket trevlig tillställning som vi tom. fångade on video! Men det får ni se imorgon! :) Nu måste jag fortsätta kolla söndagsfilmen på fyran! PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0